2008. augusztus 21., csütörtök

reloaded:-)

Mint a mátrix mi is újratöltünk,mert az utóbbi időben lustaság és a rossz idő miatt kicsit visszaesett az adatforgalom az oldalon.
Az utóbbi pár hét igen sűrűn zajlott,a szabadságolások megkeserítették az életünket kicsit,de túléltük és kb. félúton vagyunk e téren.

Én nagyon sokat dolgoztam , Orsi meg küszködik a magas páratartalommal és az időjárással.
Eléggé kellemetlen perceket tud okozni az embernek a hirtelen jött eső,no meg a hirtelen jött napi többszöri eső:-D

Voltak látogatók Oxfordból és még csak most jön a java, ugyanis szeptember közepétől érkezik az első turnus túrista(bocsi srácok :-)) és meg nem állunk október közepéig.

Aki nem tudná, okt 8-15ig hazalátogatunk és mindenkivel szívesen összekoccanunk, ha csak egy kv-ra is ,de megpróbáljuk.Mindenesetre az az 1 hét sűrűnek igérkezik.

Tegnap elmentünk végre kikapcsolódás céljából vacsorázni a Fitzers nevű éttremebe, a dolog pikantériája,hogy addig nem sikerült eljutni, ameddig barátaink ott dolgoztak, de azért így sem panaszkodunk, mert minden nagyon jó volt,kaja, ital, környezet és a kiszolgálás is.
"Majd Janek-nak tudom ajánlani a sok jó bor miatt"

Asszem én most befejezem, tudom mindig én vagyok a sallang és Orsi írja az élvezetes beszámolókat,de most sajnos csak én jutottam ide:-)

U.I:üzenem azoknak akik jönnek látogatóba,hogy kártyafüggetlen telefont hozzanak ha egy mód van rá,mert beszereztem a vendégeknek egy itteni mobilszámot és nem árt ha inygé tudunk beszélgetni ameddig itt vagytok!

1 megjegyzés:

Szandra&Janek írta...

Telefont viszünk,cigit nem!

Na jó 5ért talán....