2008. május 13., kedd

Orsi megjött,én meg lebetegedtem

Tegnap este végre megérkezett kicsi drágám, most már tényleg beszélhetünk ír életünk blogról, mert már nem vagyok egyedül.
Jó volt az utazás és minden vaj,kivéve, hogy megbetegedtem és sajna nem vagyok a toppon.
Ma csak de. dolgoztam és holnap egész nap feküdni fogok.Kell is mert ennyi volt a hétre a pihi, csütörtöktől erezd el a hajam, vasárnap estig.

Ennyit rólam:-)
Orsi ma volt interjún, kint a fenében Swords nevezetű helyen a HERTZ-nél, 5 emberből választják ki az ideális jelöltet.
Tetszett neki, csak messze van nagyon.Éppen ezért, hogy kicsit otthon érezze magát, ma vásárolgatott,persze nem is olyan kicsit,de hát ami kell, az kell.
Holnap itthon leszünk kettecskén és betegápolót játszunk majd.
A héten nem biztos, hogy újabb hírekkel szolgálhatok, de majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: